top of page
פוסטים נבחרים

המתכון שלי לסליחה ליום כיפור | רגע של התפכחות

" אחרי 44 שנים אני מבין עכשיו, שזרמתי עם כל מה שהחיים הובילו אותי אליו כי נמנעתי מחיכוך." -איך אתה מרגיש? -"פספוס". שתקנו יחד והקשבנו. מתחת לתחושת הפספוס הגיע שקט עמוק. רגע של התפכחות. ------------------------------------------------- בלב כל סערת הרגשות, מתחת לבלבול, לרעש בלתי פוסק של היומיום: עסק עצמאי, 5 ילדים, עול הפרנסה כמפרנס יחיד, הג'ינגול האינסופי של החיים.

מתחת לתחושת התסכול שלא משנה מה עושים לא מספיקים להרוויח מספיק כסף, להיות באינטימיות עם בת הזוג, להנות מזמן איכותי עם הילדים. מתחת לכל זה, הייתה התובנה שהובילה לאפשרות של שינוי: אני לא לוקח את המושכות של החיים בידיים - הכרה במציאות כמו שהיא, כי אני נמנע מחיכוך - המחסום שבדרך, ומרגיש תחושת פספוס - המחיר שאני משלם ( אחד מהם ). ------------------------------------------------------------------ ברגע שהייתה את ההבנה הזו, התגלה גם הרצון. הוא התמלא מלא כוחות ורצון לשנות את המציאות. משם יצרנו מפת צמיחה והגשמה לתהליך שלו ויצאנו לדרך.

 

למה אני מספר לך זאת? כי רגע לפני כיפור, אני מזמין אותך להתבונן בחייך בישירות ובחמלה, ולבדוק :

  • היכן אתה מחטיא?

  • איפה בחייך אתה יודע שאתה סוטה ממה שנכון לך?

  • שאתה פועל בדרך שלא נכונה לך?

אתה יודע את התשובה. היא נמצאת שם. מתחת לכל הרעש, ההסברים והסיפורים. אתה שומע את האמת. עכשיו קח נשימה עמוקה ותן מקום לתחושות ולרגשות שקיימים שם. גם אם זה לא נעים. וזה לא יהיה נעים. זה להכיר במציאות. סלח לעצמך בהמון חמלה. ללא שום ביקורת. למצב הזה הגעת מהרבה סיבות. עכשיו הגיע הזמן להתעורר ולבחור. קבל החלטה של דבר אחד שאתה רוצה לשנות בעניין. ופעל. עכשיו. האיך יתברר לך אחרי שתבחר. שיהיה בהצלחה. ואם תרצה לקבל עזרה לתהליך הזה, לקבל את הבהירות של הרצון שלך, ואת המפה למימוש השלם שלך, שלח לי מייל baruchraz@gmail.com ונתאם פגישה.

חג כיפור מפכח ומעורר לכולנו

פוסטים אחרונים
עקוב אחרי
תגיות
ארכיון
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page